Kwaliteit, Klachten en Privacy

Kwaliteit
De Vos Psychologie  streeft naar passende zorg bij de hulpvraag, patienttevredenheid en hoge kwaliteit van zorg.
Om de kwaliteit van zorg te borgen, wordt er op frequente basis deelgenomen aan intervisie, intercollegiaal overleg, nascholing en bijscholing.
Volgens de richtlijnen heeft De Vos Psychologie een Kwaliteitsstatuut opgesteld. Mocht u dit willen inzien, dan kunt u dat kenbaar maken.

Klachten
Het kan voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hent. Graag ga ik daar samen met je over in gesprek,  zodat we kunnen kijken of we tot een oplossing komen. Wanneer we daar niet gezamenlijk uitkomen kun je een beroep doen op de klachtenregeling van de Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP).
Het klachten en geschillenreglement van het NIP is hier in te zien.

Het NIP is te benaderen via:
* de mail: door een mail te sturen naar nip@klachtencompany.nl
* een klachtenformulier


Privacy

Psychotherapeuten dienen zich te houden aan de Beroepscode voor psychotherapeuten, die is opgesteld door de Nederlandse Vereniging voor Psychotherapie (www.psychotherapie.nl).

Al het besprokene wordt als strikt vertrouwelijk behandeld. Informatie aan derden wordt slechts gegeven na uw schriftelijke toestemming. 


Het uitgebreide privacyreglement van de praktijk is hier in te zien.